A-merken

Betrouwbaar

Eerlijk advies

Garantie en reparaties

Garantie en reparaties
Holland Nautic heeft een speciaal reparatiecentrum voor reparaties die niet meer onder de garantie vallen. Een team zeer deskundige reparateurs, die ook de oudere apparatuur van o.a. Simrad, B&G, KVH en Shipmate nog kennen, werken dagelijks aan het repareren van deze apparatuur.

Hoe weet ik of mijn apparatuur nog onder de garantie valt?
De hoofdregel is dat u recht heeft op garantie tot twee jaar na de aankoopdatum die op de aankoopbon is vermeld. Weet u niet zeker of u nog recht op garantie het, neem dan contact met ons op via 055-541 2122.

Reparatieformulier voor producten BUITEN garantie
Reparaties buiten garantie kunt u opsturen naar Holland Nautic Bruinisse. Om ervoor te zorgen dat wij uw reparatie zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen vragen wij u gebruik te maken van ons reparatieformulier, dat u kunt hier kunt vinden. Wilt u dit formulier altijd volledig ingevuld met het te repareren product meesturen?

Garantieformulier voor producten BINNEN garantie
Om ervoor te zorgen dat wij uw garantie zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen vragen wij u gebruik te maken van ons garantieformulier, dat u hier kunt vinden. Wilt u dit formulier altijd volledig ingevuld meesturen, inclusief de originele aankoopbon als u een garantie bij ons claimt? Uw garantie claim kunt u vergezeld van het ingevulde garantieformulier, sturen naar:

Holland Nautic Bruinisse
Jachthavenweg 71F
4311 NC  Bruinisse

Kosten
Wij berekenen € 75,00 onderzoekskosten voor reparaties binnen de garantie, indien na onderzoek blijkt dat de apparatuur toch goed functioneert.

Chatten met Holland Nautic